Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντααααα!

Έφτασε και η δική μου σειρά να σας αφήσω για λίγο μόνο!
Όχι δε θα πάω στη Χαβάη , ούτε στη Καραιβική (αν και πολύ θα το ήθελα ) μια "μικρή" εξώρμηση μέχρι την όμορφη Ζάκυνθο.

Είχα φτάσει σε σημείο να μου λένε καλημέρα και να απαντώ "Θέλω επειγώντος διακοπές , κάτω απ΄τη πανσέληνο βουτιές..."

Μια πολύ πολύ μικρή γεύση από το τι πρόκειτε να συναντήσω :




Λέτε να συναντήσω και καμία KARETA-KARETA ; (ουάου!!! κυκλοφορούν ελεύθερες στη θάλασσα)





Όταν με το καλό επιστρέψω θα έχουμε να πούμε πολλά!!
Εντυπώσεις και μια μικρή εικόνα από τον επόμενο καλοκαιρινό προορισμό (η άδεια είναι αρκετή φέτος - ευτυχώς )


Για όσους φύγουν καλές βουτιές. Για όσους μείνουν ... υπομονή,όταν εμείς θα επιστρέφουμε για εσάς τότε όλα θα ξεκινούν.

8 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλααααααααααα να περασειςςςςςςςςς

μικρουλιιιιιι

Ανώνυμος είπε...

Φεύγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Καλά να περάσεις και θα περιμένουμε ραπόρτο

e-ΞωΤικό είπε...

skouliki
Eυχαριστώώώώώώώώώώ σκουλικάκι πάω να μαυρίσω και εγώ λίγο!

e-ΞωΤικό είπε...

island
Φεύγεις? Που πας όμως δε μας είπες?
Ευχαριστώώώώώ....Εννοείται ραπορτο κανονικά με την επιστροφή.

Ανώνυμος είπε...

Αργεί ακόμα αυτή η επιστροφή; Μα καλά που την βρίσκετε την άδεια και λείπετε τόσες μέρες;

Skouliki είπε...

καλο μηναααααααααααα

? είπε...

μα που είσαι??!

e-ΞωΤικό είπε...

Καλό μήνα skouliki!!!

Kαι σε όλους τους υπόλοιπους φυσικά!!

Επέστρεψα και εγώ λοιπόν με τη σειρά μου πριν λίγες μέρες.

νικος Κ. εδώ είμαι!!!!

Να πω καλό χειμώνα σε όλους (αν και δε θέλω να έρθει)